پیلاتس

بهترین کلاس پیلاتس تهران

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 مقدمه:

پیلاتس روش نوینی از ورزش برای ایجاد تناسب اندام، اصلاح آسیب های وارد شده به قسمت های مختلف بدن جلوگیری از آسیب های جدید، افزایش قدرت و انعطاف پذیری در اندام های مختلف بدن بدون حجیم کردن عضلات می باشد. این ورزش اولین بار پس از مطالعات و بررسی های فراوان، در کشور آلمان و توسط فردی به نام جوزف پیلاتس ابداع شد.

ویژگی های یک کلاس پیلاتس خوب:

یک کلاس پیلاتس خوب در تهران به شما امکان امتحان کردن هزاران تمرین ورزشی محبوب را می دهد. این کلاس باید شامل دو حوزه باشد: پیلاتس با استفاده از دستگاه های حرفه ای و پیلاتس با استفاده از مت و لوازم پیلاتس سبک تر مانند رینگ، توپ و کش پیلاتس. مسلما بهتر است ورزش خود را ابتدا با مت پیلاتس و تمرینات پایه شروع کرده و پس از ارتقای سطح و مهارت خود، در یک کلاس پیلاتس دستگاه، به تمرینات حرفه ای خود بپردازید.

بهترین کلاس پیلاتس تهران:

شما میتوانید با شرکت در کلاس های استودیو پیلاتس ماسا، لذت انجام تمرینات پیلاتس مبتدی تا پیشرفته را با بهره گیری از جدیدترین و استانداردترین دستگاه های پیلاتس موجود تجربه کنید. همچنین دیگر مجبور نیستید پس از گذشت مدتی با ارتقای سطح خود در این ورزش به دنبال یک استودیو آموزش پیلاتس دیگر باشید تا بتوانید از دستگاه های پیلاتس در تمرینات خود بهره بگیرید.

قیمت کلاس های پیلاتس:

شما میتوانید با شرکت در کلاس های حرفه ای استودیو پیلاتس ماسا، با حضور در بهترین لوکیشن تهران و بهره گیری از اولین و مجرب ترین استادان پیلاتس، با قیمتی مناسب از سلامت و تناسب اندام خود اطمینان کامل داشته باشید.

مطالب مرتبط:  تاثیر تمرینات پیلاتس بر روی افراد دچار بیماری ام اس

“جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوع برگزاری، هزینه و تعداد جلسات هر کلاس از طریق شماره تلفن های مجموعه با ما در ارتباط باشید.”

کلاس پیلاتس در شمال تهران:

با توجه به تمرکز بالای بیمارستان ها، شرکت ها، مطب ها و سایر مراکز پر بازدید در شمال تهران، تمایل اکثریت افراد به شرکت در کلاس پیلاتس در شمال تهران می باشد. به این دلیل که بتوانند در تهران پر ترافیک، قبل یا بعد از ساعت کاری با صرف کمترین زمان و مکان به کلاس ورزشی خود برسند. استودیو آموزش پیلاتس ماسا قبل از احداث با تحقیق جامع و اطلاع از این موضوع، استودیو ی خود را در یکی از بهترین لوکیشن های تهران در خیابان مقدس اردبیلی تاسیس نمود.

کلاس پیلاتس با دستگاه تهران:

ماسا پیلاتس، اولین و حرفه‌ای ترین کلاس پیلاتس با دستگاه تهران به حساب می آید. چرا که این مجموعه خود تولید کننده ی پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه های پیلاتس مطابق با استاندارد های جهانی می باشد. همچنین مفتخر به همراهی مجرب ترین اساتید در این حرفه می باشد که به صورت تخصصی تنها در رشته ی پیلاتس فعالیت می نماید.

دستگاه های پیلاتس موجود در استودیو آموزش پیلاتس ماسا:

همانطور که پیش تر بیان شد ماسا پیلاتس، اولین و به‌روزترین دستگاه های پیلاتس را دارا می باشد؛ شما میتوانید علاوه بر خرید و استفاده ی تمام وقت از این دستگاه ها در منزل، با ثبت نام در کلاس پیلاتس با دستگاه ماسا، از کار با این تجهیزات لذت برده و به متناسب ترین و سلامت ترین اندام دست پیدا کنید. از جمله دستگاه های پیلاتس موجود در استودیو آموزش پیلاتس ماسا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه ریفرمر کادیلاک
  2. دستگاه آرک پیلاتس
  3. صندلی تعادلی پیلاتس
  4. دستگاه لدربرل پیلاتس
  5. دستگاه کادیلاک پیلاتس
  6. محافظ ستون فقرات پیلاتس
  7. دستگاه ریفرمر پیلاتس
  8. دستگاه ریفرمر پیلاتس با تاور

تمامی دستگاه های نامبرده شده با نهایت دقت و ظرافت توسط تیم تخصصی ماسا تولید و طراحی شده است. مسلما اساتید مجرب ماسا که از تحصیلات مرتبط عالیه و سابقه ی مربیگری طولانی بهره مندند، بهتر از هر کس دیگری قادر به تعلیم تمرین های مختلف با آن ها هست.

مطالب مرتبط:  نقش پیلاتس در توان بخشی افراد

لوازم تخصصی پیلاتس مت موجود در استودیو آموزش پیلاتس ماسا:

علاوه بر دستگاه های تخصصی پیلاتس، استودیو ماسا مجهز به با‌کیفیت ترین لوازم پیلاتس مت (پیلاتس زمینی) نیز می باشد. برخلاف بسیاری از کلاس های آموزش پیلاتس، شما مجبور نیستید این لوازم را به صورت شخصی تهیه کنید بلکه این استودیو این لوازم را با احترام در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهد و بدین ترتیب نه تنها زحمت حمل و نقل این لوازم را نخواهید کشید بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. در ذیل به برخی لوازم پیلاتس موجود در مجموعه ی ماسا اشاره میکنیم:

  1. کش بدنسازی پیلاتس
  2. توپ بدنسازی پیلاتس در سایز های مختلف
  3. حلقه یا رینگ بدنسازی پیلاتس
  4. مت پیلاتس
  5. فوم رولر
  6. محافظ زانو و آرنج

لاغر شدن با شرکت در کلاس پیلاتس خوب تهران:

شاید تعدادی از افراد، به اشتباه گمان کنند که بدلیل اینکه ورزش پیلاتس جزء ورزش های هوازی محسوب نمیگردد برای لاغری نیز مناسب نبوده و برای این منظور می بایست به دنبال رشته ای دیگر رفت اما این یک اشتباه بزرگ است. ورزش پیلاتس یک ورزش همه جانبه است و به لاغری همراه با حفظ سلامتی شما، کمک قابل توجهی می کند. این ورزش عضلات مختلف بدن شما را توانمندتر نموده و چربی سوزی انجام میدهد و در نتیجه شما لاغر خواهید شد. البته برای این منظور باید کمی صبر و پشتکار داشته باشید و در کنار شرکت در یک کلاس پیلاتس خوب در تهران، از یک رژیم غذایی سالم و مناسب بدن خود و همچنین یک ورزش هوازی مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی صحیح، بهره بگیرید.

کلاس پیلاتس برای چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

بدون شک اولین اقدام شما قبل از پیدا کردن یک کلاس ورزشی، تحقیق و پیدا کردن گروه های مناسب و نامناسب جهت دنبال کردن این رشته ی ورزشی می باشد تا در صورت اشتباه انتخاب کردن رشته ی ورزشی خود، قبل از آسیب دیدن، رشته ی مناسب تری را جایگزین نموده و به راحتی اشتباهتان را جبران کنید.

خوشبختانه رشته ی ورزشی پیلاتس شامل تمرینات کاربردی در سطوح بسیار زیادی است و بنابر این شما می‌توانید با داشتن هرگونه شرایط جسمانی (داشتن سطوح مبتدی تا پیشرفته، آسیب در نقاط مختلف بدن، بارداری، کهولت سن و …) و به هر منظوری (لاغر شدن، سلامتی، جلوگیری از آسیب در نواحی مختلف بدن، عدم افزایش وزن در دوران بارداری، بهبود روحیه ،اصلاح آسیب های وارد شده به قسمت های مختلف بدن و …) از این ورزش زیبا بهره بگیرید. با این وجود استودیو آموزش پیلاتس ماسا به شما پیشنهاد می کند که در صورت دارا بودن یک یا تعدادی از موارد زیر، با مشورت پزشک متخصص به سراغ شرکت در یک کلاس پیلاتس خوب تهران بروید:

  1. دارا بودن فتق یا پارگی دیسک کمر
  2. سابقه ی ایجاد لخته ی خون در بدن
  3. دارا بودن فشار خون غیرپایدار
  4. پوکی استخوان
مطالب مرتبط:  نقش موزیک در پیلاتس

اهمیت صحیح انجام دادن تمرینات پیلاتس:

همان طور که میدانید، ورزش پیلاتس می تواند آسیب های وارد شده به بدن شما را اصلاح و از آسیب های بیشتر به بدنتان جلوگیری نماید. اما در این ورزش نیز همانند سایر رشته های ورزشی، این مهم تنها در صورتی اتفاق می افتد که تمرینات به درستی آموزش و بر انجام صحیح آنها توسط شما نظارت و دلسوزی لازم صورت بگیرد. البته این مورد را در نظر داشته باشید که در ورزش پیلاتس احتمال آسیب هایی که در نتیجه ی صحیح انجام ندادن یک تمرین برای افراد ایجاد میشود، کمتر از سایر ورزش ها می باشد. همچنین نیاز است که استودیو آموزش پیلاتس منتخب شما مجهز به کلیه ی دستگاه ها و لوازم جانبی پیلاتس باشد تا با توجه به سطح و نیاز شما، با بهره گیری از آنها به بالاترین بازدهی برسید. استودیو ماسا با دارا بودن حرفه ای ترین اساتید و تجهیزات شما را در این رابطه آسوده خاطر می سازد.

کلاس پیلاتس رایگان:

کلاس پیلاتس ماسا به دلیل اطمینان از کادر مجرب و نیز کامل و پیشرفته بودن تجهیزات پیلاتس خود، یک جلسه کلاس پیلاتس رایگان برای مراجعین جدید خود که از طریق وبسایت رسمی ماسا با این مجموعه ارتباط گرفته اند، در نظر گرفته است. مطمئن هستیم که پس از تجربه ی این جلسه، همراه همیشگی استودیو آموزش پیلاتس ماسا خواهید بود و سلامتی و تناسب اندام را به خود هدیه خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *